BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 10, 2010

AMsyaR TeLah Di PiNJAm Oleh Opahnyer......


Semalam opah dtg..amsyar nak ikut opah balik, opah nak pnjam amsyar nak bawak balik KL...amsyar tau tak mlm tadi mama rindu amsyar sesangat...( amsyar rindu ker kat mama ) . dekat kepala mama ni mcm2 mama pikir pasal amsyar tau:-
- amsyar wat apa sekrg ni yerk???? ( ntah2 tgh tido lagi )
- Sihat ker??? ( kalu dok umh opah balik msti terlebih sihat, opah bgi mkn je keje..hehehe)
- sebelom tido mesti amsyar ckp mcmni " ma..pok ma " ( mama tepuk )
- semuala keletah amsyar mama teringat ....
tak boleh jadi ni , ptg ni nak ajak babah ambik amsyar jgak...bila amsyar semakin besar banyak ragam & keletah dia membuat kan mama rindu pada amsyar...dalam masa yang sama baru mama terasa yang rumah ni sunyi bila takder budak kecik nie....mama kene anak ada anak ramaila.....tapi??????????????? ( hehehe kalau ader rezeki pasti dapat )..sekian.

1 comments:

fiza said...

amsyar jap gi mama nak gi ambik amsyar....opah sory yer takleh tinggal amsyar lelama sgt ...rindu la kat budak kecik tu...