BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, December 12, 2009

" Selamat Pengantin Baru Ti & Kak Midah"



Selamat Pengantin Baru Kak Midah & Pocik ( nm panggilan )...semoga kekal hingga ke akhir hayat...Sory yer tak dapat dtg jauh sgt kat Penang...hehehe..Nak citer ckit pasal dorang ni, mereka ni member classmate aku....mereka ni juga student paling tua dlm kelas aku.. hehehe jgn mare yer pocik..Betolla org tua kata kalu dah jodoh tidak kemana. Dorang ni couple diam2..hampeh tol time nak kawin pon boleh nak berahsia lagi ....Anyway korangla paling lama ber couple dan kekal hingga ke jinjang pelamin..




Buat Ct dan pasangan ( lupala nm husband dia ) semoga kekal hingga ke anak cucu....Buat ct ko memg cun perubahan yang ketara pada ko...Aku ckp mcmtu sbb ct ni member aku yang kasar ckit...hehehe jgn mare ti..Lagi satu tima kasih ct ambik katering ngan aku...Di sebabkan kenduri dia ader customer berminat dgn perkhidmatan kami...Alhamdulilah....

1 comments:

Noryanti Binti Hj Rosli said...

smoga ke dua-dua mempelai bhagia hingga ke akhir hyat...amin